Politica de Confidentialitate

Confidențialitatea datelor tale cu caracter personal este importantă pentru noi. Acest angajament de respectare a confidențialității iti explica ce date cu caracter personal colectează ACTIV CLUB DT SRL de la tine, prin intermediul interacțiunilor noastre cu tine și modul în care utilizăm datele respective.

ACTIV CLUB DT SRL oferă îți pune la dispoziție informații cu privire la club prin intermediul website-ului www.activ-club.ro.

Datele noastre de identificare sunt urmatoarele: ACTIV CLUB DT SRL

Sediu Social: Strada Străduinței, nr.5, bl.A3, sc.1, Etaj 10, ap.41, sector 6, Bucureşti

Punct de lucru: Aleea Florin Ciungan nr. 6, Bucureşti

Cod fiscal: 31017754

Nr. Reg. Com: J40/ 5825/ 2018

E-Mail: office@activ-club.ro

Responsabilul cu Protectia Datelor cu Caracter Personal poate fi contactat direct la adresa de email office@activ-club.ro.

Politica noastra de confidentialitate cuprinde urmatoarele informatii:

1. Ce sunt datele cu caracter personal?

Prin „date personale” se denumesc datele unice individuale, adică orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”), referitoare la nume, adresa, Cod Numeric Personal, IP sau număr de telefon.

Vizitatorii sitului sunt acele persoane vizate, adică o persoană fizică identificată sau identificabilă.

O persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.

Întotdeauna, când solicităm datele tale personale o să iți explicăm scopul pentru care ne sunt necesare, unde păstrăm datele tale și cine are acces la ele. Bineînțeles, te informăm că oricând dorești, iți punem la dispoziție informațiile pe care le deținem despre tine și bineînțeles că le vom șterge dacă ne soliciți acest lucru.

2. Ce date personale colectăm și de ce le colectăm

Colectăm date cu caracter personal pentru a opera eficient și a-ţi furniza servicii de cea mai înaltă calitate. Colectăm aceste date atunci când:

– Ne trimiți un mesaj prin intermediul formularului de contact de pe website

– Vii la punctul nostru de lucru pentru a-ți crea un abonament de fitness

Obținem o parte din aceste date (cum ar fi IP-ul) prin înregistrarea modului în care interacţionezi cu situl nostru, de exemplu, folosind tehnologii precum modulele cookie.

Datele cu caracter personal pe care le colectăm, în funcţie de interacţiunile pe care le ai cu situl nostru, sunt următoarele:

2.1. Ne trimiți un mesaj prin intermediul formularului de contact de pe website

Atunci când completezi unul dintre formularele pentru înscrierea la cursuri ne transmiți în mod voluntar următoarele informații cu caracter personal:

  • Nume şi prenume – pentru identificare
  • Adresa de email – pentru comunicare

Aceste date colectate prin intermediul formularului de înscriere online sunt folosite doar pentru a putea răspunde solicitării tale

2.2. Îți creezi un abonament în cadrul sălii noastre

Atunci când vii la punctul nostru de lucru pentru a-ți crea un abonament de fitness ne pui la dispoziție în mod voluntar următoarele informații cu caracter personal:

  • Nume şi prenume – pentru identificare
  • Cod Numeric Personal – pentru identificare
  • Telefon – pentru comunicare

Date transmise involuntar, atunci când interacționezi cu website-ul nostru:

Adresa IP – Atunci când vizitezi situl nostru, adresa IP este înregistrată. Însă noi NU folosim adresa ta de IP pentru a te identifica sau pentru a fi folosita în alte scopuri. Adresa IP este stocată pe o perioadă limitată de timp (maxim 2 săptămâni) în principal din motive de securitate. Ai dreptul de a solicita ştergerea IP-ului din baza noastră de date.

Sistemul de operare, browserul, activitatea de navigare și alte informații despre modul în care ai interacționat cu site-ul. Putem colecta aceste informații prin folosirea cookie-urilor sau a altor tehnologii de similare. Totuși momentan, nu colectăm aceste date.

Datele pe care le colectăm atunci când ne contactezi.

Datele pe care le transmiți când soliciți asistență pentru clienți, conversațiile prin telefon sau sesiunile de chat (Facebook) cu reprezentanții noștri pot fi monitorizate și înregistrate.

Monitorizare video. Atunci când vii la punctul nostru de lucru, trebuie să știi că imaginea ta poate fi înregistrată de camerele noastre de securitate.

Fotografii și filmări. Este posibil ca pe parcursul zilei să facem fotografii sau filmări scurte pe care să le folosim pentru promovarea sălii în mediul online (exemplu: Facebook) sau offline (exemplu: flyere).

3. Care este temeiul legal pentru a prelucra aceste date?

a) Datele pe care ni le oferi voluntar atunci când ne contactezi prin intermediul formularului de pe website, sunt folosite strict pentru a putea lua comunica cu tine, pentru a-ți putea da un răspuns solicitării tale.

b) Datele și documentele pe care ni le oferi voluntar atunci când îți creezi un abonament în cadrul ACTIV CLUB DT sunt folosite pentru:

  • Identificarea
  • Comunicare

In ceea ce priveste monitorizarea video de la punctul nostru de lucru, temeiul legal este paza perimetrului conform Legii nr. 333/2002 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor, republicată 2017 – Norma de Aplicare Anexa 2 art. 1 lit. e

De asemenea, folosim datele cu caracter personal pentru angajații noștri, în vederea derulării Contractului de munca.

4. Care este scopul colectării datelor și cum folosim informațiile tale personale

Poți opta în legătură cu datele pe care le colectăm. Atunci când ți se solicită să furnizezi date cu caracter personal, ai dreptul să refuzi.

Dar dacă alegi să nu furnizezi date care sunt necesare pentru a furniza un serviciu sau pentru a comunica cu noi, există posibilitatea să nu poți obține informațiile pe care le dorești sau nu îți poți crea un abonament în cadrul sălii.

–Numele și prenumele–

Cum iți folosim numele și prenumele? De ce?
Pentru a te putea identifica Pentru a te identifica atunci când vii la sală. Pentru a putea ști cu cine discutăm atunci când ne trimiți o solicitare prin intermediul website-ului.
Pentru a detecta si pentru a preveni fraude Pentru a preveni folosirea datelor tale de către alte persoane, este necesar să te putem identifica cât mai simplu.

–Cod Numeric Personal–

Cum iți folosim CNP-ul? De ce?
Pentru a te putea identifica Pentru a ști că nu folosește altcineva abonamentul tău. Pentru a asigura securitatea sălii în cazul în care provoci incidente nedorite.
Pentru a detecta și pentru a preveni fraude Pentru a preveni folosirea datelor tale de către alte persoane, este necesar să te putem identifica cât mai simplu.

 

–Adresă de e-mail, Telefon–

Cum iți folosim adresa? De ce?
Asistență pentru clienți Folosim datele pentru a oferi servicii de relații cu clienții și servicii de asistență (detalii) fie direct, prin call center.
Pentru a păstra legătura Pentru a te anunța despre eventuale probleme întâmpinate sau rezolvate.

 

—Istoricul /transcriptul conversațiilor avute cu tine–

Trebuie să avem o evidență asupra lucrurilor pe care ni le-ai transmis prin telefon, e-mail sau social media.

Cum folosim istoricul conversațiilor avute cu tine? De ce?
Îl folosim pentru serviciul cu clienții și pentru suport. Avem nevoie de aceste date pentru a duce la bun sfârșit contractul încheiat cu tine și pentru a-ți putea oferi o experiență plăcută în interacțiunea cu departamentul de suport de la ACTIV CLUB DT.
Pentru a exemplifica angajaților situațiile întâlnite. Astfel încât, în momentul în care te contactează, o sa aibă o imagine de ansamblu asupra istoricului tău și iți va putea oferi servicii personalizate/de calitate.

 

—-Informații despre telefon, laptop sau tabletă și despre cum folosești siteul

Informațiile pe care ni le dai când navighezi pe siteul nostru, inclusiv adresa IP și tipul dispozitivului. Totodată, salvăm informații despre modul în care folosești siteul și aplicația.

Cum folosim informațiile despre telefonul, laptopul sau tableta ta și despre cum folosești siteul De ce?
Îmbunătățim experiența ta pe site, oferindu-ți versiunea cel mai bine adaptată dispozitivului tău. Iți oferim cea mai bună experiență de cumpărături și navigare pe site posibila.
Protejăm siteul Pentru a preveni și a detecta fraudele împotriva ta sau a siteului nostru. Pentru a putea asigura confidențialitatea datelor.

 

Nu ești obligat/ă să ne oferi niciuna din informațiile de mai sus, însă dacă nu faci asta, s-ar putea să nu ai posibilitatea de a folosi corespunzător site-ul. Alegerea iți aparține și iți respectăm decizia.

5. Perioada de retenție datelor

Stocăm datele cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 5 ani de la ultima vizită pe site sau ultima interacțiune cu noi.

În cazul în care ți-am emis o factură, datele tale vor fi stocate timp de 10 ani, conform legii.

În cazul în care ești un angajat al companiei, datele tale vor fi păstrate pe o perioadă de 75 ani, conform Codului Muncii.

6. Cu cine partajăm datele cu caracter personal

Nu vom dezvălui informaţiile tale către terţe părţi, pentru a fi utilizate în propriile scopuri de marketing sau comerciale ale acestora, fără consimţământul tău.

Totuşi, este posibil să dezvăluim informaţiile tale către următoarele entităţi:

Furnizori de servicii.

Putem dezvălui informațiile tale altor companii care ne furnizează servicii și acționează în calitate de persoane împuternicite, cum ar fi companiile care ne ajută pentru facturare, companiilor care se ocupă de mentenanța website-ului sau care trimit e-mailuri în numele nostru.

Aceste entități sunt selectate cu o grijă deosebită pentru a ne asigura că îndeplinesc cerințele specifice în materie de protecție a datelor cu caracter personal.

Aceste entităţi au o capacitate limitată de a utiliza informaţiile tale în alte scopuri decât cel de a ne furniza servicii;

Informațiile oferite de tine, ce conțin date de identificare pot fi folosite în scopul întocmirii documentelor de angajare și a altor documente ce vizează exclusiv relațiile de muncă sau pentru comunicări comerciale sau răspunsuri la solicitările trimise de tine, iar în cazul unor solicitări legitime, vor fi transmise către autoritățile statului:

Inspectoratul Teritorial de Munca,

Agenția pentru ocuparea Forțelor de Muncă,

Autorități Judecătorești

Altor părţi cu consimţământul sau la instrucţiunile tale.

În afara dezvăluirilor descrise în prezenta Politică de confidenţialitate, este posibil să transmitem informaţiile terţilor cărora consimţi sau soliciți să efectuăm o asemenea dezvăluire.

Partajăm datele tale cu caracter personal cu acordul tău sau în cazul în care este nevoie de ele pentru a finaliza o tranzacție sau pentru a-ți livra diploma obținută.

7. Ce drepturi ai ca persoană vizată?

Protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal este un drept fundamental. Articolul 8 alineatul (1) din Carta drepturilor fundamentale a Uniunii Europene („carta”) și articolul 16 alinea­ tul (1) din Tratatul privind funcționarea Uniunii Europene (TFUE) prevăd dreptul oricărei persoane la protecția datelor cu caracter personal care o privesc.

Drepturile persoanelor vizate privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date:

  • dreptul la informare și acces;
  • dreptul de intervenție asupra datelor;
  • dreptul la rectificare;
  • dreptul la ștergerea datelor;
  • dreptul la restricționarea prelucrării;
  • dreptul la portabilitatea datelor;
  • dreptul de opoziție și procesul decizițional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri;
  • dreptul de a depune o plângere în fața autorității de supraveghere (www.dataprotection.ro).

Dacă nu aveți un contract încheiat cu ACTIV CLUB DT SRL prin care suntem obligați prin lege să păstrăm datele dumneavoastre cu caracter personal ne puteți solicita ștergerea/anonimizarea/trimiterea unei copii către dumneavoastră. Solicitarea va trebui făcută prin e-mail la office@activ-club.ro.

De asemenea, puteți opta în legătură cu colectarea și folosirea de către ACTIV CLUB DT SRL a datelor dvs.

8. Contact

Dacă ai nevoie de orice informații legate de siteul, produsele sau serviciile ACTIV CLUB DT SRL ne poți contacta la adresa office@activ-club.ro

Dacă:

– vrei să afli mai multe detalii despre informațiile din această pagină

– vrei să nu mai folosim informațiile pe care le avem despre tine

– vrei să iți exerciți oricare din drepturile enumerate mai sus

– sau dacă ai o plângere la adresa noastră

Te rugăm să ne scrii la adresa de email office@activ-club.ro sau la numărul de telefon 0767 278 212 (tarif normal).

Folosim doar cookie-uri pentru statistici, cookie-uri ce pot fi dezactivate direct din browser-ul tău. Cookie-urile de statistică îi ajută pe proprietarii unui site să înţeleagă modul în care vizitatorii interacţionează cu site-urile prin colectarea şi raportarea informaţiilor în mod anonim.

Furnizorul de servicii cu care colaborăm pentru a măsura traficul site-ului este Google Analytics, iar mai jos vă prezentăm cookie-urile folosite

Denumire Furnizor Scop Expirare Tip
_ga www.activ-club.ro Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website. 2 ani HTTP Cookie
_gat www.activ-club.ro Used by Google Analytics to throttle request rate Session HTTP Cookie
_gid www.activ-club.ro Registers a unique ID that is used to generate statistical data on how the visitor uses the website. Session HTTP Cookie

Poti dezactiva aceste cookie-uri cu ajutorul browser-ului folosit.